Info Tone Wow: Senarai soalan yang ejen Tone Wow tak boleh jawab
Dah awak ejen Tone Wow, mestilah kena tahu! Kata seorang customer Tone Wow.
Eh eh, takkanlah benda ni pun ejen tak tahu jawapannya. Ok ini antara benda secara logik ejen Tone Wow tak tahu:
1. Bila Tone Wow nak tukar plan data & call?
2. Bila line saya ni nak bagi SMS utk reply? Dah 2 hari ni nak kekal no lama tak boleh boleh.
3. Saya cuba masuk mywow apps daripada tadi tak boleh boleh, reset password tapi kenapa SMS tak masuk?
4. Saya baru top up semalam, kenapa simkad Tone Wow saya masih status suspended?
5. Daripada siang tadi line saya naik pangkah je, macamana ni? Macam macam dah buat.
6. Minta tolong tukar plan TDS50 daripada 2GB social data harian kepada all usage. Alaaa, bolehlah ye? Sayakan customer awak
7. Camne? Dah selesai proses tukar no IC mak saya kepada IC saya utk no tel ni?
Ejen ejen Tone Wow, betul tak? Ada je customer tanya, tetapi jawapannya hanya Technical Team sahaja yang tahu. Seeloknya jangan marah tapi bagilah mereka tanya kepada Technical Team HQ (Whatsapp 0105129768)
Comments
Post a Comment